חדשות

פרופ' רפי חרותי מונה לראש חטיבת השיקום בבית החולים הרפואי-שיקומי "רעות"

פרופ' חרותי יחליף בתפקיד את פרופ' אבי עורי, שימשיך בכהונתו כיו"ר ועדת הלסינקי של בית החולים ויעסוק בהוראה; פרופ' חרותי: "האתגר המקצועי הוא גדול מאוד, בעיקר בהשקעה, בפיתוח ובהכשרת דור העתיד של מומחי השיקום בישראל"

פרופ' רפי חרותי (צילום: יח"צ)

פרופ’ רפי חרותי מונה לראש חטיבת השיקום במרכז הרפואי-שיקומי "רעות" בתל אביב. הוא מחליף בתפקיד את פרופ’ אבי עורי, שימשיך להיות שותף מרכזי במערך השיקום, ימשיך בכהונתו כיו"ר ועדת הלסינקי במרכז הרפואי ויעסוק בהוראת מתמחים וסטודנטים וכן במחקר .

במקביל לתפקידו החדש, ימשיך פרופ’ חרותי לנהל גם את המרפאה לשיקום וטיפול מיני שאותה הקים בשנת 2000. מתוך הבנה של חשיבות ופיתוח הדור הבא, ימשיך פרופ' חרותי גם לרכז את הוראת הסטודנטים והמתמחים בשיקום.

עם כניסתו השבוע לתפקידו החדש אמר פרופ' חרותי: "לרפואת השיקום תפקיד מכריע בתרומה לאיכות חייו של המטופל וליכולת שלו לשוב ולהשתלב בכל מרחבי החיים. לכן האתגר המקצועי הוא גדול מאוד, בעיקר בהשקעה, בפיתוח ובהכשרת דור העתיד של מומחי השיקום בישראל".

בנוסף לתפקידו ב"רעות" משמש פרופ' חרותי חבר סגל בפקולטה לרפואה באוניברסיטת תל אביב. בעבר ייסד את הוועדה הרפואית לספורט הנכים, שימש כרופא ארגון נכי צה"ל וליווה שלוש משלחות ישראליות לאולימפיאדות הנכים.

בתחום האקדמי פיתח פרופ' חרותי את התוכנית למיניות האדם בבית הספר ללימודי המשך בפקולטה לרפואה באוניברסיטת תל אביב ופרסם עשרות מאמרים ופרקים בספרות הרפואית המקצועית. הוא מרצה בארץ ובעולם ומשמש עורך מקצועי רפואי במספר ספרים וסוקר מאמרים בעיתונים הרפואיים המובילים בחו"ל בתחום השיקום והבריאות מינית.

ד"ר דב אלבוקרק, מנהל "רעות", בירך על מינויו של פרופ' חרותי, "שצמח במרכז הרפואי ומחליף בתפקיד זה את מורו, פרופ' עורי, ממומחי השיקום המובילים בארץ ובעולם".

עוד אמר ד"ר אלבוקרק: "פרופ' עורי התבלט לאורך שנותיו בטיפוח מצוינות מקצועית, אישית ואנושית ועם חילופי הדורות, נמשיך באותה רוח של עשייה וחתירה למצוינות".

נושאים קשורים:  חדשות,  פרופ' רפי חרותי,  פרופ' אבי עורי,  המרכז הרפואי-שיקומי "רעות",  מינויים
תגובות
12.04.2016, 20:24

מינוי מצוין של פרופ' חרותי !!! בהצלחה !!