מינויים

מינוי בכיר ב"וולפסון": מנהל היחידה לניתוחי חזה

ד"ר פראס אבו עכר, מומחה בניתוחי חזה בגישה זעיר פולשנית, מונה למנהל היחידה לכירורגיית חזה בבית החולים וולפסון בחולון

ד"ר פראס אבו עכר, מנהל היחידה לניתוחי חזה ב"וולפסון". צילום: דוברות בית החולים

ד"ר פראס אבו עכר מונה למנהל היחידה לניתוחי חזה בבית החולים וולפסון בחולון.

ד"ר אבו עכר, בן 39, נשוי ואב לשניים, התמחה בכירורגיית חזה במרכז הרפואי שערי צדק בירושלים. לאחר התמחותו נסע להשתלמות עמיתים בניתוחי חזה בגישה זעיר פולשנית במרכז הרפואי המוביל בתחום זה בסין, Shanghai Pulmonary Hospital.

עם שובו לארץ החל ד"ר אבו עכר לעבוד ב"שערי צדק" כמנתח חזה בכיר ובמקביל הקים יחידה לניתוחי חזה בבית החולים אלמקאסד בירושלים. הוא ניהל את היחידה במשך חמש שנים עד אשר מונה לאחרונה למנהל היחידה לניתוחי חזה ב"וולפסון".

דר״ אבו עכר פרסם מעל 40 מאמרים בכתבי עת מובילים בתחום כירורגיית החזה, הוזמן כמרצה לכנסים רבים ברחבי העולם והעניק הרצאות בתחום של ניתוחי ריאה בגישה זעיר פולשנית, בדגש על ניתוחים אלה בקרב ילדים.

ד"ר אבו עכר בעל ניסיון עשיר בתיקוני דיפורמציות דופן בית החזה בגישות זעיר פולשניות ומכהן כחבר במספר איגודים בינלאומיים לכירורגיית חזה וסרטן הריאה. כמו כן, הוא כיהן כגזבר האיגוד הישראלי לכירורגיית חזה במשך שנים, וכעת מכהן כמזכיר האיגוד.

לדבריו: "אני שמח להצטרף למשפחת 'וולפסון' ומעריך את האמון שהנהלת המרכז הרפואי העניקה לי. חזוני הוא לפתח ולקדם את היחידה לכירורגיית חזה בבית החולים לכדי הובלה בתחום תוך שימוש בשיטות חדשניות לטובת ולרווחת המטופלים".

ד"ר ענת אנגל, מנכ"לית "וולפסון", מסרה: "אני שמחה על הצטרפותו של ד"ר אבו עכר, אשר מביא עמו ניסיון בינלאומי עשיר, יכולות מקצועיות וגישה אנושית, ומאחלת לו הצלחה רבה".

נושאים קשורים:  ד"ר פראס אבו עכר,  מינוי,  חדשות,  כירורגיית חזה,  המרכז הרפואי וולפסון
תגובות
אנונימי/ת
09.05.2022, 19:57

אוי

אנונימי/ת
11.05.2022, 07:30

בעקבות כתבה שפורסמה רק אתמול בישראל היום, הייתי אומר שיש כאן התחלה ברגל שמאל..

אנונימי/ת
11.05.2022, 07:38
אנונימי/ת
22.05.2022, 23:50

העניין הוא לא האם הוא כן יכול או לא יכול לנהל את היחידה הזאת האם הוא רופא מוכשר או לא , יודע או לא יודע השאלה המתבקשת מדוע יש צורך לייצר עוד יציר מחלקה כזאת כאשר במרחק דקות נסיעה יש כבר עכשיו מחלקות מפוארות ועמוסות חלקית כמו איכילוב בלינסון וכמובן שיבא ואם מותחים עוד 10 ק"מ גם קפלן. המניע הזה של ניסיון ליצירת יוקרה על ידי מחלקות מהסוג הזה אינם תורמות לבריאות הציבור אלא לבזבוז כספים מיותר.