חדשות

מנהל מחלקה ב"העמק": "הכללית ממשיכה לזרות חול בעיני הציבור"

עשרות הפגינו אמש בעפולה במחאה על הזנחתו של ביה"ח העמק וביניהם מנהלי מחלקות שדורשים לתקצב מיידית כוח אדם רפואי וסיעודי ולהקים מחלקות בבית החולים שבבעלות ה"כללית"

בית החולים העמק בעפולה. דרישה להקים מחלקות מיון וטיפול נמרץ חדשות כמו גם להקים מחלקות לצנתורי מוח ולניתוחי לב. צילום: נתי שוחט/ פלאש 90

עשרות מפגינים השתתפו אמש (מוצ"ש)  בהפגנה שהתקיימה בכיכר העצמאות בעפולה ובה מחו נגד ההזנחה, האפליה והקיפוח של בית החולים העמק בעפולה, המשרת כמיליון ישראלים בעמקים ובגליל. המפגינים נשאו שלטים שבהם נכתב "דין עפולה כדין תל אביב", "מהמרים על החיים שלנו", "משרד הבריאות קח אחריות" ו"בריאות זו זכות בסיסית".

המפגינים, וביניהם מנהלי מחלקות בבית החולים, דרשו מהממשלה ומקופת החולים כללית, לתקצב מיידית כוח אדם רפואי וסיעודי ולהקים מחלקות ב"העמק" כדי לפתור את תנאי האשפוז.

ד"ר אשר פרסמן, מנהל מחלקת כירורגיית ילדים ב"העמק": "ממשיכים במאבק"

זוהי ההפגנה השנייה של תושבי עפולה והסביבה, לאחר שבתחילת מאי יצאו במחאה נגד החלטת מנכ"לית הכללית רות רלברג שלא לממש את הבטחותיו של מנכ"ל הקופה הקודם, פרופ' אהוד דוידסון, להפוך את בית החולים למרכז על, להוסיף לו תקנים ולפתוח מחלקות ושירותים חדשים.

בין המפגינים אמש ד"ר אשר פרסמן, מנהל כירורגיית ילדים בבית החולים העמק, שמסר: "בית החולים העמק שבבעלות קופת חולים כללית מקופח על ידי הקופה במשך עשרות שנים והגיע למצב שאנחנו כבר לא מוכנים לסבול אותו ולהמשיך לבלוע את הסיפורים ואת השקרים שמספרים לנו ב'כללית'. לצערנו, הדבר היחידי שה'כללית' עושה הוא מוציאה סכומים גדולים של כסף לכתבות ממומנות ולפרסומות שמסבירות עד כמה הם דואגים לבית החולים בעוד שאנחנו רק פוגעים בו. ממשיכים לזרות חול בעיני הציבור ואת זה אנחנו צריכים להפסיק".

נושאים קשורים:  ד"ר אשר פרסמן,  הפגנה,  חדשות,  מחאה,  קופת החולים כללית,  רות,  המרכז הרפואי "העמק"
תגובות

עצוב לשמוע,
בית חולים שבילדות שלי נחשב כאחד מבתי החולים הטובים בארץ, מי שלא יודע מבתי החולים הראשונים בארץ שהוקם בשנת 1924 ונתן שירות לקיבוצי העמק. בית חולים שהיה בשנות 40-90 של המאה הקודמת מוביל ברפואת ילדים, פנימית נשים….כסטודנט תפסנו את בית החולים העמק כמקום אידיאלי אוטופי שעושים בו רפואה אמיתית נכונה.
כללית דאגה להרוס את הפנינה הזו. למזלם של תושבי האיזור, בית חולים עתיר ברופאים מצויינים מקצועיים ומסורים משכמם ומעלה שמחוברים לקהילה ….אני משוכנע שאיתם יש צוות סיעוד מסור מקצועי ונאמן.
חיזקו ואמצו, אל תרפו תלחמו ותחזירו את בית החולים למה שהיה פעם!!!