מינויים

מונתה אחראית תחום סרקומות באגף האונקולוגי ב"שערי צדק"

ד"ר דניאלה כץ, מומחית בעל שם בינלאומי בטיפול בגידולי הסרקומה הנדירים, מונתה לתפקיד

ד"ר דניאלה כץ, אחראית תחום סרקומות ב"שערי צדק". צילום: דוברות בית החולים

ד"ר דניאלה כץ מונתה לאחראית תחום סרקומות באגף האונקולוגי במרכז הרפואי שערי צדק בירושלים. במסגרת פעילותה לקידום התחום בארץ, היא מובילה שיתופי פעולה הדוקים עם מומחי סרקומה מקבילים בחו"ל, והשתלמה בטיפול בסרקומה במרכז הרפואי MD Anderson ביוסטון, טקסס.

ד"ר כץ, 52, נשואה ואם לשלושה, מתגוררת בירושלים. היא בוגרת בית הספר לרפואה של האוניברסיטה העברית, התמחתה ברפואה פנימית ב"שערי צדק" וסיימה התמחות באונקולוגיה ורדיותרפיה בבית חולים הדסה.

ד"ר כץ היא מומחית בעלת שם בינלאומי בתחומה ובעלת ניסיון של כ-15 שנים בטיפול בסרקומה מהמוסדות הרפואיים המובילים בארץ ובעולם. היא שימשה כמנהלת המכון האונקולוגי במרכז הרפואי ברזילי, שימשה כאחראית תחום סרקומות ב"הדסה" וכמנהלת שירות ממאירויות שד וסרקומה במרכז הרפואי אסף הרופא.

למעלה מעשר שנים ד"ר כץ משמשת כמנהלת פורום סרקומה באתר האגודה למלחמה בסרטן; היא חברה בוועדה המדעית של ה-ESMOי(European Society Medical Oncology), בוועדה המרכזית לניסויים קליניים רב מרכזיים ובוועדה העליונה המייעצת למשרד הבריאות בתחום ניסויים קליניים בבני אדם.

ד"ר כץ: "גידולים מסוג סרקומה הם יחסית נדירים ויחד עם זאת מופיעים בכל איבר בגוף ובכל גיל. לכל סרקומה המאפיינים שלה ומחקרים מהשנים האחרונות לימדו אותנו שאין טיפול אחד יעיל עבור כל הסרקומות כולן. בשלב הראשון אחרי אבחון סוג הסרקומה, יש לבחור את הטיפול היעיל ביותר. אבל כאן לא מסתיים התפקיד של האונקולוג, כל מטופל מגיב אחרת לטיפולים. תפקיד האונקולוג להשתמש בכל הידע והניסיון שלו, כדי שהטיפול יינתן במינון ובתדירות היעילים ביותר עבור סוג הסרקומה, ובהמשך, כשמגיעות תוצאות ה-CT וה-MRI, לא להסס ולהמשיך ולשנות את הטיפולים כשהמטרה היא להשיג את התוצאות הטובות ביותר.

"מכאן", לדבריה, "החשיבות שהטיפול ייעשה על ידי אונקולוג מנוסה שמטפל בחולי סרקומה כשגרה יחד עם מעטפת מומחים שמכירים את המחלה והטיפול בה. חשיבה משותפת של צוות המומחים עם האונקולוג מטייבת את הליך קבלת ההחלטות הטיפוליות, ומאפשרת להשיג את התוצאות הטובות ביותר".

נושאים קשורים:  ד"ר דניאלה כץ,  סרקומה,  שערי צדק,  מינוי,  חדשות
תגובות
27.07.2022, 20:56

ברכות על המינוי
בהצלחה!!

05.08.2022, 13:28

בהצלחה

אנונימי/ת
07.08.2022, 21:22

מרתק - כל הרופאים הישראליים בעלי שם בינלאומי, פורצי דרך, מובילים, חדשניים.
ממש יקום מקביל