מינויים

ד"ר דיאנה טשר מונתה לסגנית מנהל מחלקת הילדים ב"וולפסון"

ד"ר טשר, חברה בוועדה המייעצת לחיסונים של משרד הבריאות ומרצה בכירה קלינית בחוג לרפואת ילדים באוניברסיטת תל אביב, החלה לכהן בתפקידה החדש בחודש האחרון

ד"ר דיאנה טשר, סגנית מנהל מחלקת הילדים ב"וולפסון". צילום: דוברות בית החולים

ד"ר דיאנה טשר מונתה לסגנית מנהל מחלקת הילדים בבית החולים וולפסון בחולון והחלה לכהן בתפקידה בחודש האחרון.

ד"ר טשר, בת 50 ואם לשניים, סיימה את לימודי הרפואה באוניברסיטה העברית והתמחתה ברפואת ילדים ובמחלות זיהומיות ב"וולפסון" וסיימה את שתי ההתמחויות בהצטיינות. בנוסף, ד"ר טשר היא מנהלת היחידה למחלות זיהומיות בילדים משנת 2018, חברה בוועדה המייעצת לחיסונים של משרד הבריאות ומרצה בכירה קלינית בחוג לרפואת ילדים באוניברסיטת תל אביב. בשנת 2017 זכתה ד"ר טשר בתואר מצטיין דיקאן בהוראה.

ד"ר טשר אמרה עם מינויה: "אני נרגשת לקבל את התפקיד המאתגר ושמחה על הזכות שניתנה לי להמשיך ולתרום להובלת המחלקה להמשך עשייה להישגים ומצוינות. אני חלק מצוות מעולה הפועל למתן רפואה אנושית, מקצועית ומיטבית לקהילה ורואה ברכה בהכשרת דור העתיד של הרופאים".

פרופ' אילן דלאל, מנהל מחלקת ילדים, מסר: "מחלקת הילדים נמצאת בתנופה אדירה בשנים האחרונות. הקמנו את בית החולים לילדים על שם סילבן אדמס אשר בו מחלקות אשפוז, חדרי ניתוח וטיפול נמרץ חדשות. ד"ר טשר מביאה עימה שנים של ניסיון עשיר כמנהלת היחידה למחלות זיהומיות בילדים לתפקיד והמינוי שלה מהווה דוגמה למצוינות, להתמדה ולמקצועיות".

נושאים קשורים:  ד"ר דיאנה טשר,  רפואת ילדים,  מינוי,  פרופ' אילן דלאל,  המרכז הרפואי וולפסון
תגובות
27.07.2022, 23:15

מזל טוב על המינוי ובהצלחה בתפקיד