מינויים

מנהל מרחבי לרפואת גסטרו ילדים ב"כרמל" ובמחוז חיפה של הכללית

ד"ר יגאל אלנברג, שניהל את מרכז בריאות הילד בטירת כרמל, מונה לתפקיד ויהיה אחראי על כל תחום גסטרואנטרולוגיה ותזונה בילדים במחוז חיפה של שירותי בריאות כללית

ד"ר יגאל אלנברג, מנהל מרחבי לרפואת גסטרו ילדים ב"כרמל" ובמחוז חיפה של הכללית. צילום: דוברות הכרמל

ד"ר יגאל אלנברג אלטר מונה לתפקיד מנהל המרחב של תחום רפואת גסטרו ילדים בבית החולים כרמל ובמחוז חיפה של הכללית.

תחום רפואת גסטרו ילדים בביה"ח כרמל ובכללית מתרחב לטובת מטופלי חיפה והצפון. באירוע חגיגי בהנהלת בית החולים כרמל העניקו מנהל ביה"ח ד"ר אבי גולדברג, המנהלת הרפואית של המחוז ד"ר לילך צולר ומנהל מחלקת ילדים פרופ' גיורא פילר לד"ר אלנברג את כתב המינוי המרחבי החדש. במסגרת תפקידו יהיה אחראי ד"ר אלנברג על כל תחום גסטרואנטרולוגיה ותזונה בילדים הכולל: מחלות דרכי עיכול, כבד ולבלב והיבטי תזונה בתינוקות וילדים.

ד"ר אלנברג למד רפואה בטכניון והתמחה ברפואת ילדים בבית החולים כרמל. את התמחות העל בגסטרואנטרולוגיית ילדים עשה בבית החולים רות לילדים בחיפה. בתפקידו הקודם שימש כמנהל מרכז בריאות הילד בטירת כרמל.

פרופ' פילר בירך את ד"ר אלנברג על המינוי ואמר עליו: "הוא רופא מצטיין גם כרופא ילדים וכמובן כרופא גסטרו. ציבור ההורים והמטופלים שלנו אוהב ורוצה אותו מאוד, יגאל הוא נכס עצום למחלקה ברמה האנושית, ברמה החברית ובמחויבות שלו לילדים ולחולים".

ד"ר אלנברג אמר: "תקופת העבודה שלי במרפאה בטירת הכרמל לימדה אותי רבות על החיבור המיוחד והמדהים בין המחוז, בית החולים והקהילה. אני יודע ובטוח כי המרוויחים הגדולים ביותר יהיו המטופלים שלנו שיזכו לשירות מקצועי רחב וטוב יותר עבורם. אני מבקש להודות למנהל המחלקה פרופ' פילר שהוא המנטור הטוב ביותר שיש, על החברות והתמיכה בי לאורך כל הדרך".

נושאים קשורים:  ד"ר יגאל אלנברג אלטר,  רפואת ילדים,  גסטרו ילדים,  בית החולים "כרמל",  חדשות,  מינויים
תגובות